خلاصه کتاب جامعه شناسی کارآفرینی (ریچارد سوئد برگ)

دسته بندي : کارآفرینی » خدماتی و آموزشی
توضیحات:
جزوه خلاصه کتاب جامعه شناسی کارآفرینی تالیف: ریچارد سوئد برگ ترجمه: شهلا باقری و سیده اطهر میر عابدینی است ، در قالب فایل Word و در 62 صفحه.

بخشی از متن فایل:
علوم اجتماعی نه تنها در شناخت نظری کار آفرین ، بلکه در خود کار آفرینی به عنوان یک کسب و کار عملی سهم مهمی را ایفا میکند.علوم اجتماعی میتواند با نگاه به رفتار تجاری نو آورانه در سایر زمان ها ، جوامع ، فرهنگ ها و نیز با نگاه به کار آفرینی از زوایای بدیع و از چشم انداز ، طیف گسترده ای از کنش گرا ها نسبت به آنچه اکنون در حال انجام است ، ایده های تازه و نوین را درباره نظریه و عمل کار آفرین ها ارائه دهد. «یکی از مورخان جنبش کار آفرینی معتقد است.
تب کار آفرینها در سال های 1980 به جنبش جهانی تبدیل شد که در بین کشور ها بدون توجه به سطح توسعه در آنها یا حتی سطح ذهنیت پایه و سوگیری ارزشی آنها نسبت به فعالیت های تجاری شیوع یافت» ؛ این جنبش میتواند علل داشت باشد. مانند احیای کسب و کار های کوچک است به قدمت یک دهه در اروپا و آمریکا  یا تغییر در ایدئولوژی اقتصادی و سیاسی حاکم که با قدرت رسیدن تاچر و ریگان در سال های 80-1979 و همزمان با حرکت اقتصاد کینزی به ایدئولوژی افراطی طرفدار بازار و نگرانی شدید در مورد بیکاری.این مطلب به طور روز افزون تصدیق میشود که امروزه مدیران و صاحبان کسب و کار نه تنها به مهارت های مدیریتی بلکه به مهارت های کار آفرینی نیاز مندند.
دسته بندی: کارآفرینی » خدماتی و آموزشی

تعداد مشاهده: 11946 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:117 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش